Autumn



Me and my fiance at Crete


Ja nu gäller det att ha många varma minnen från sommarn att ta fram när man står och väntar på bussen i regnstänket på de mörka eftermiddagerna eller på frostmorgnarna.. Det är lugnt för mig, för jag har bland de finaste minnena jag kan få från denna sommar på soliga kreta :) Men jag vet att många lider efter det usla sommaren... Se till att planera in mysiga höstsaker! Det finna oändligt mycket att sysselsätta sig med under hösten! Inte bara att se alla vackra färger, kura in sig under filten med tända ljus, gå på teater, museum, RAW, bio, middag ute, gör middagar hemma och bjud över lite folk, träffa familj o vänner, bowla, fika, dra iväg på weekends i sverige eller utomlands, bila, åk till en annan stad, kolla runt, shoppa, ät, u name it :) Det ska iaf jag se till att göra denna höst :) och träna, träna!!! Man mår så bra :)!

Nu ska jag faktiskt göra lite soppa här tills filip kommer hem och robin kommer över senare, då ska vi göra varma mackor med kantarellstuvning på svamparna som vi plockade i helgen på landet :)! Vi plockade 30 liter!! Sjukt, vilket lyckorus det var att det aldrig tog slut, men hjälp, mindre kul att rensa sen, hehe...

Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0