Lycklig dag

Godkväll allesammans!
Sitter här med balkongdörren öppen och njuter av en fantastisk sommarkväll med 20 grader ute fortfarande, underbart.. hela min dag har varit fylld med lyckokänslor, tack!

Vaknade bara på helt rätt sida och kvittrade upp ur sängen. Dock fortsatte inte morgonen lika underbart när jag möttes av strömavbrottet som påverkade hela tågtrafiken, fast i sollentuna, fast i ulriksdal, ersättningsbuss från solna, tub till fridhemsplan, tub till centralen och tillslut, 2 timmar och 15 min senare var jag på jobbet pch öppnade 45 min för sent..... trots detta hets, dyngsvettig, skakig i benen och sönderstressad som jag var när jag anlände till jobbet så fortsatte jag att kvittra och hade min en riktigt trevlig löningsdag på jobbet!!

Kvällen fortsatte ännu bättre när jag mötte upp mamsen och tog oss till Orangeriet som blivit lite utav en favorit borta på kungsholmen :) där satt vi och sippade på rosé, mumsade på nötter, rotfruktschips, sallad och crostinis i solen, kunde vart så mycket bättre! ;) Sen blev det en promenad längs norrmälarstrand bort till NK för lite sen fönstershopping, praliner, lattes och en fika.. En heelt OK fredagkväll med andra ord!!!

Nu efter en alldeles egen senkväll med långdusch och fix med mig själv så ska jag sjunka ner i soffan en stund innan det blir dags för sängen!

Hoppas ni alla njutit som jag av denna sommardag!
Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0