Tjejmilen

God förmiddag!

Här sitter jag och antecknar i mitt träningsblock. Har nämligen blivit övrtygad av min chef att vi ska springa tjejmilen tillsammans den första september.. Så har precis avslutat ett pass löpning i det härliga vädret och så lite styrketräning på det, känner mig frisk. Dock tvekam över hur jag ska klara av milen. Har faktiskt aldrig sprungit en mil, tror typ 6-7 km som allra längst, och då är jag död.... Så nu har jag ett 24 veckors träningsschema som förhoppningsvis ska ta mig i mål den 1a september under 60 min. :) Känns vemodigt men faktiskt som en riktigt bra sporre måste jag säga och man mår ju sådär galet bra efter löpning, så varför inte göra ett försök?! Dör jag så dör jag, då kan jag iaf aldrig klandra mig för att jag inte försökt!



Bästa årstiden för ett gott försök är det iaf! :)

Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0