Semester

Godförmiddag!
Här är det full rulle sen klockan 8 imorse.
Filip har dragit iväg för att hjälpa familjen med flytten och jag har fullt upp med packning, fixa kameror osv. Har precis tryckt in ett träningspass också så är lite skönt mör i kroppen. Apropå träning så tog jag precis en "efterbild" i samma bikini som jag tog en förebild för 6 veckor sedan. Blev glatt överraskad av skillnaden! Även om jag inte nådde slutmålet riktigt så kom jag en bra bit på väg! Gick ner 4 kilo och slimmade till musklerna lite, känns jätteskönt, ska definitivt fortsätta såhär resten av sommaren så jag går ner de sista 2 och får till drömformen såsmåningom :)

I torsdags sade jag farväl för 10 veckor framåt till alex.. hon ska plugga spanska borta i barcelona skitungen! =) 

trots att hon ständigt lämnar mig så är hon alltid närmst hjärtat :)
en ledsam nyhet ersätts alltid med en glad nyhet, denna gång ett min andra hälft Maria hälsar på i slutet av juli!!!! MÅSTE NI VARA SÅ LÅNGT BORTA FRÅN MIG TJEJER?!!

Imorgon biti klockan 06.05 går vårat plan mot värmen! F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T :)
Nu ska jag forsätta här!!! 

Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0