En och en halv vecka kvar till semester...

...och jag har 2 kilo kvar att tappa! Vad gör carro då? Jo hon skaffar sig en crosstrainer!! Nu jäääklar anamma ska det brännas här!!! hihi.


En bit på vägen är jag iaf!!! Länge sen nu som jag tog tag i detta, men i år (även om jag har en sambo som verkligen älskar mig precis så som jag är och har varit under senaste 2 åren ) så vill jag för min egen skull :) och det känns jätteskönt!

Det jag gör är att
1. Gå morgonpromenad innan frukost varje dag.
2. Äta regelbundet och ofta men mindre portioner.
3. Träna i den största mån jag kan. Tyvä har jag forfarande benhinneinflammaion vilket gör a jag varit tvungen att avbryta min löpträning..då jag sagt upp gymkortet så kör jag hel och hållet hemma med vikter, boll, kroppsövningar och cykel utomhus. Samt ridningen :)

En typisk simpel dag kan se ut såhär:
6.30 morgonpromenad
7.30 havregrynsgröt med nötter, goji o russin, lite blåbär på det och havremjölk till.
11.00 ett kokt ägg
14.00 en hådmacka me mandelpasta och en banan
18.00 middag i lagom portion med mer grönt och protein än kolhydrater.
20.00 En kopp te. 

Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0