KaBAAM!

Heej på er ni härliga läsare som inte ger upp hoppet om min blogg!
Nu har det till och med hunnit bli ett nytt år, kanske dags att se efter om det finns något blogg-sug kvar då.

Liten update:
Jobbar fortfarande kvar på Glitter, jobbar lite mera just nu, har fått ökad tjänst så det är ungefär 75% skulle jag tro.
Livet borta i märsta går utmärkt, trivs fortfarande jättebra, faktum är att jag längtar ut ännu längre mot landet och sitter ofta på hemnet och dagdrömmer om mysiga hus i naturen :) Jag har dessuto hunnit vara i USA längs hela östkusten med min fantastiska familj. Vi hann besöka New york, buffalo, ontario (canada), ft lauderdale, florida, miami, key west, key largo, philadelphia, baltimore..


Denna torsdag har jag varit ledig och kunnat ta mig lite egentid. Har varit ute på powerwalk och njutit av vad som låter som vårfåglar?! ...och tränat och städat och fixat lite hemma, lagt ut lite annonser, tagit mig en sån där fantastisk långdusch, ni vet när det är så fullt av ånga i rummet så man varken kan spegla sig eller andas. Fixat naglar och putsat på mig själv. En produktiv, men skön dag! Inför mina heldagar på jobbet imorgon och på lördag.

miami

NY

någon flygplats någonstans haha, svårt att hålla koll på alla flygningar

Mer bilder finns på FB. Ha en fantastisk kväll! Lovar att kommer med mer updates framöver nu när jag har en ny dator också :)
Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0