Kärlekens dag

Godmorgon!
Visst är det väl härligt när man möts utav, killar framförallt, i alla åldrar med buketter i händerna? Jag tycker det är en fin dag, det är fint att hylla kärleken! Inte nödvändigtvis bara till sin älskade, utan även till vänner och familj. Det är tankarna som räknas. Jag är en riktig kärleksnörd, det visade jag min bästa vän, familjen och min sambo igår. 

Hade mig en otroligt produkiv dag igår, var uppe vid 7 tiden och tvättade 4 maskiner, medans jag städade huset och bakade, som en riktig hemmafru, haha. Fortsatte dagen på samma spår med besök båda här och där, träning, ridning och till slut vid 9 var det dags att komma hem för en mysig kvällsfika med hjärtat :).
Så idag har jag faktiskt fortfarande inte klätt på mig eller fixat nånting.. Är dags snart, stängning ikväll.

Love C

Kommentarer
Postat av: Linda Elfving

Hej gumman, hur är det med dig? länge sen vi prata nu, jag tog ju bort facebook, men tänkte på dig igår och letade upp din blogg :) ser ut som du har det bra gumman

kramar

2012-02-24 @ 10:19:19
URL: http://duochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0