Godmorgon!

Äntligen är undersökningen över... soom jag har fruktat!!! Det gick mycket bättre än jag trodde. Hade turen att få en fantastisk läkare som lugnade mig otroligt. Plus lugnande medel så gick det vägen rätt fort. Men oj vad känsliga jag fällde många tårar, tror jag laddade upp så länge så otroligt mycket så när det väl var dags var jag så nervös att jag skakade och när det var över så brast det ut i lättnadstårar... Att han dessutom sade att min tarm var den finaste utav de 2500 stycken han undersökt, gjorde det hela ännu skönare. P-h-j-u-e.

Nu ska jag ta tag i dagen här och börja med att storstäda hemmet! Välbehövligt vill jag lova er...
Vi hörs lite senare!



Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0