Glad påsk!!

Godmorgon!


Checka vårt påskpynt! (mina små kycklingar är helt adorable)


Sitter här och lyssnar på usher och väntar på att filip ska komma tillbaka med frukost :) varför inte ett litet blogginlägg sålänge?

Måste ju uppdatera er hur det går med min löpträning! Tro det eller ej men jag har kört minst 4 ggr i veckan sen jag satte igång för drygt 4 veckor sedan! Och det har gett resultat, har förbättrat min löpning märkbart mycket! Mår riktigt bra utav det dessutom. Sen skriver jag mat och träningsdagbok också där jag är inne på 24e dagen, så visst tusan lyckas jag hålla i detta! Gäller att fortsätta nu genom hela vår och sommar. Men jag känner mig väldigt peppad och positiv faktiskt, jag VILL verkligen ut och springa varje dag, det suget är värt såå mycket :)

Nog om det nu. Nu är det ju faktiskt påsk och det ska ätas godis i mängder, phu. Har fipplat med ett påskägg till Filip han ska få idag fylld med sina favvogodisar. Men jag måste säga att det var svårt att inte plocka ner hela godisutbudet när jag skulle plocka ihop hans "favoritgodissorter" haha, gris. :) Jag kommer ju som vanligt inte kunna hålla mig ifrån godisskålarna i år heller, men tycker inte att man ska göra det, det är påsk och det är okej att njuta av godsakerna som finns! Bara man har lite måtta och tränar några pass under långhelgen så! Själv ska jag ju jobba lör-mån så då har jag inte tid med sånt ;) Dock 2 påskmiddagar inplanerade lör sön, he he... måtta carro måtta.

Nu ska jag förbereda lite frulle här i mysiga hemmet. Hoppas ni alla får er en fantastiskt mysig påskhelg!
Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0