When things just dont turn out the way you thought it would

Hej hej hemskt mycket hej!

Idag är det den där söndagen. Jag har lärt mig att uppskatta den här dagen på ett helt annat sätt på senaste tiden. Inte fått sån där söndagsångest som jag alltid fick förut. Jag har haft en underbar söndag idag och gjort, ja, typ ingenting! Med hjälp av underbart sällskap så behövs inte mycket mer än så för att njuta av dagen. Ska ta tag i träning om en stund och städa lite. Igår var det inflyttningsfest hemma hos Sanaz som gällde, hon bodde verkligen jättefint, riktigt mysigt hade hon fått det! Egentligen var det tänkt att vi skulle dragit ut, men tillslut så blev det hemmafest hela natten lång, härligt vare! Ända tills vissa inte riktigt hade koll på läget och tråkiga saker hände, tyvärr. Men Sanaz hade fixat en jättehärlig kväll så det tackar vi för hjärtat! 
Det lär ju komma upp en hel del finfina bilder lite senare så fort Sanaz laddat upp efter jobbet! ;)


Sommar, ljummet vatten, brunbrända ben, kvittrande fåglar & söta smultron. Våren är på vittring.

När man vill säga så mycket att man inte vet vad man ska säga så man inte säger någonting utan bara ler, och ler, och ler... inombords och ut. 

Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0