Vårvittring





Kom nyss hem från en solig promenad i det härliga vårvädret! Endast ipoden & kameran gjorde mig sällskap, men vi hade det riktigt trevligt. Man blir så himla lycklig av solen... Några bilder blev det också!

Nu ska jag rosta lite äppelskivor i ugnen, haha. Ja, jag blev faktiskt lite nostagisk och kom att tänka på äldre dagar när vi alltid gjorde det på dagis och hur gott det var. Så jag måste testa! Det är ju det närmsta chips man får komma nu när det är beach 10 (11) som gäller! Sen ska jag träna lite och så blir det iväg med Sophie för ridning i eftermiddag.

Love love C.



Kommentarer
Postat av: Jen

åååh va härliga bilder :D

2010-03-24 @ 20:03:56
URL: http://jennp.blogg.se/
Postat av: Pamina

Grymt fina bilder, trött på snön nu, så nu tycker jag att våren får ta och skynda på sig lite! Hoppas allt är bra med dig =)

2010-03-25 @ 14:47:40
URL: http://pamiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0